
دارم از تلخی این فاصله کمبودت را ریختم اشک که جاری بشوم رودت را سوختم ، توی هوا پخش کنم دودت را که فقط خواسته ام آمدن ِ زودت را توی دنیای خدا چیز غم انگیزی نیست خوابِ بد دیده ای انگار گلم چیزی نیست شهر خالی شده از بودن تو مخصوصا اجتماع همه ی غربت دنیا در من چادر لخت که چسبیده به تنهایی زن راه باریک ...
ادامه مطلب
و گور تنها خانه ای است که از نبودن تو در آن دلم نمی گیرد از:ليلا كُردبچه...
ادامه مطلب